Retele sociale

O NOUĂ VIAŢĂ - EPISODUL 3


Nu uita sa dai un LIKE ! Server 1




Server 2




Server 3




Descarcati episodul de AICI
Share this article :

+ comentarii + 7 comentarii

Anonim
4 februarie 2014 la 06:20

Esti un mare imbecil. Postezi ep. dup ce sunt difuzate. Oricum le vad la tv.Eu zic mai bine las-o balta.

Anonim
4 februarie 2014 la 10:20

Draga anonim nu avem alte surse de a face rost de film decat de la TV. poate ca unii nu se pot uita sau poate ca au ratat episodul.. si mai sunt si cei de afara care chiar apreciaza ce facem. de unde ar trebuii sa scoatem noi (admini) episoadele inainte de difuzarea la tv daca nu avem de unde?

Anonim
4 februarie 2014 la 11:52

exact costi ... bine zis de exemplu eu vin de la servici pe la 9:40 si nu am cum sa ma uit si asa il vad pe net bv voua tinetiva de treaba :D

4 februarie 2014 la 16:08

Bravo continuati ceea ce faceti ca faceti bine nu va luati dupa gura lumii.

4 februarie 2014 la 18:46

Ne bucuram ca apreciati.

Anonim
5 februarie 2014 la 08:48

Foarte tare eu il vad aici ca doar nu am unde sa il urmaresc in Anglia

Trimiteți un comentariu

Da-ti o nota filmului.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maddcat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger